SELFIE PTK

STEP 02.

Διερεύνηση επιλεγμένων Θεματικών SELFIE

This step helps you establish a shared understanding among all team members on selected issue/s and related facets.

What does this step involve?

Αφού έχετε επιλέξει τις περιοχές/θεματικές SELFIE που θεωρείτε ότι ενδιαφέρουν συγκεκριμένα το σχολείο σας, θα πρέπει να τα εξετάσετε περαιτέρω για να βεβαιωθείτε ότι (α) όλα τα μέλη της συντονιστικής ομάδας έχουν κοινή αντίληψη των θεμάτων αυτών και (β) ότι υπάρχει επαρκής επίγνωση των διαφόρων κρίσιμων σημείων που το SELFIE έφερε στο φως.

Πράγματι, η σωστή και συνολική κατανόηση των θεμάτων που έχουν φανερώσει τα αποτελέσματα της έκθεσης SELFIE του σχολείου είναι κρίσιμη για την καθιέρωση ενός αποτελεσματικού Σχεδίου Δράσης στη βάση του  SELFIE, και μπορεί να οδηγήσει στην επιτυχή αντιμετώπιση των ζητημάτων που η ομάδα έχει επιλέξει να αντιμετωπίσει.

How do we perform this step?

Εσείς, ως η συντονιστική ομάδα SELFIE ΡΤΚ, μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε πληθώρα μέσων και μεθόδων για τη διεξαγωγή περαιτέρω διερεύνησης των διαφόρων πτυχών που εντοπίζονται στο προηγούμενο βήμα. Η καταλληλότερη μέθοδος θα εξαρτηθεί από τις περιοχές/θεματικές SELFIE που η ομάδα έχει αποφασίσει να επιλέξει. Στις επιλογές περιλαμβάνονται: ομάδα εστίασης, πάνελ συζήτησης, σύντομο ερωτηματολόγιο για εκπαιδευτικούς και/ή μαθητές, κουτί ιδεών, κ.ο.κ., όλους τους δυνητικά αποτελεσματικούς τρόπους για να ρίξουν φως στη φύση και τη σημασία του εξεταζόμενου ζητήματος. Τα αποτελέσματα αυτής της περαιτέρω διερεύνησης θα συνεισφέρουν στην καλύτερη ενημέρωση του Σχεδίου Δράσης του σχολείου στη βάση του SELFIE, το οποίο θα καθοριστεί στα επόμενα βήματα.

What support do we have for this step?

Tools

Tool 2.1

Πρότυπο περαιτέρω διερεύνησης των περιοχών/θεματικών SELFIE που επιλέγηκαν.

A template to guide you through your further investigation of the SELFIE Areas/items you selected. File available in both MS Word and PDF formats for any school to download and use.

Tips

Consider the criticalities involved in the SELFIE areas/items you have selected and analysed from the SELFIE report.

Consider what impact/s these may have on the school’s digital capacity.

Take measures to gain teachers’ and /or students’ view of the criticalities & their impact, e.g., via focus group/s, questionnaire, interview/s, discussion panel, ideas box, other means.

Note: use the available template tool to guide you through this process.

VIDEOS from #SELFIEPTKMOOC

In this video from #SELFIEPTKMOOC, you can find out more about how to reach a shared vision on your school’s digital capacity.

Checklist of outcomes

When you have finished this step, you should have:

Step 1

Review results from SELFIE School Report

Step 3

Set priorities and action plan goals

en_GBEnglish